dijous, 9 de juliol del 2009

Tour (ment) de França - amb permís d'en Xavier Serrano

La maravella dels ciclistes a l'estiu.
I pensaràs... aquesta dona a la que veu un tipus en calça curta dalt d'una bicicleta ja s'encen!
No. No és cert.
A mí el que hi hagi gent que li agradi patir cops de calor per les carreteres en plena canícula de les tres de la tarda em sembla molt respectable.
El que em sembla malament es que per a ser ciclista no et demanin una mica d'educació vial. A la que ja estàs dret sobre el vehicle, apa-li a ser el terror del món.
I a sobre, si van "al pelotón"
I a més si van pagats per l'Ajuntament. Que jo no nego que sigui una bona cosa per la ciutat, que sigui publicitat, que sigui fantàstic. Venga! Si jo ja m'ho crec.
Però no seria considerat pensar amb la gent que hem de treballar i realitzar plans alternatius? Donar facilitats. Ajudar. Explicar bé les coses.
No se.
Civisme per tots. Autopista gratuïta, TMB gratuït.
Festa nacional, si fa falta.
I no aquesta mena de cosa rareta que només molesta i poques alegríes porta.
En fi.
Ecopijeria, com sempre.
Molta boca i poca teca.
Aish.

1 comentari:

  1. Ja fa any i mig que vaig i vinc en bici a la feina, i no paro de trobar-me sempre els mateixos forats al recorregut. Any i pico (i ves a saber si més...) de no mirar de passar per determinats punts no sigui que caigui.

    Casualment el Tour ha passat per aquest carrer (la Rambla Sant Joan, un dels grans de la ciutat de Badalona) i saps què van fer el dia abans? Reparar tots els forats!

    bubabeuvist bubabeuvist? La mare que els va parir! :D

    ResponElimina