divendres, 10 d’abril del 2009

Sopa de Ceba i Faves a la Endor....

No se si es que m'estic fent gran, que m'hi faig, Peró últimament tinc la obsessió de que s'ha de tenir certa edat per apreciar certs menjars. Això m'ha passat amb les faves, de no fer-ne ni cas a entusiasmar-me, tot culpa d'en Miquel que em va deixar provar-les en un bar de mala mort d'Esparraguera. Des de llavors si en trobo al mercat... cap a casa, o encara millor, recollir-les de l'hort. Avui tocava recollir l'hort, no se si han estat les ultimes pluges o que la caloreta comença, Peró es que les mates estan a rebentar, i en menys de 5 minuts n'he recollit un bon cistell.


De fet lo mes avorrit de fer faves es pelar-les, així que m'he assegurat la col·laboració de l'artista de casa, després de fer un deliciós primer plat (sopa de ceba) entre els dos hem pelat el cistell.



Quina bona pinta que tenia la sopa de ceba que ha fet l'Eva, rematada amb una llesca de pa gratinada amb formatge, mmmmmm......

Un cop pelades les faves lo altre ja es fàcil, una hora i mitja de cocció i apa. faves a la Endor, que porten??

Ingredients:

-Faves
-Una ceba
-dos tomàquets madurs
-una fulla de llorer
-una branqueta de menta
-cap de llom
-cansalada
-botifarra blanca
-tacs de pernil

Em sembla que es mes llarg d'explicar que de fer, o sigui que algun altre dia ja posaré la recepta sencera, lo important, es que avui divendres sant, hem dinat de cine.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada