diumenge, 7 de juny del 2009

Terminator Salvation, la salvació d'una saga

I es que sí, què li hem de fer!
La primera era impactant -una mica de tofa als cabells, però impactant.
La segona brutal.
La tercera... en fi, la tercera era un xurro media manga mangotero que ens podiem haver estalviat.
Així que quan van dir que tornava la saga vaig pensar "Aish Déu meu!" i en vaig preparar per a perdre la innocencia d'una forma brutal. Com amb Star Wars. Quin dolor!
Però tot al contrari del previst, va estar espectacular. Amb un Bale contingut i no gaire protagonista -i mira que és John Connor, eh!, no qualsevol, no, en Connor-, amb unes màquines que fan por -no podia deixar de pensar amb aquell altre robot, el de Robocop, quan deia "tienen veinte segundos para dejar el arma"-, sense històries mandroses d'amor... Bé. Perfilant nous personatges.
Bé. Molt bé.
Fins i tot vaig poder menjar crispetes i conguitos blancs sense que em fes mal l'estòmac i això ja es una bona noticia.
Si la recomano?
Home i tant.
Apa-li, ens veiem desprès.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada